
DAM A – Hovshaga AIF!
Efter att ha bärgat tre poäng mot Asarum i Blekinge förra veckan väntar en ny hemmamatch för våra damer då Hovshaga AIF kommer på besök
På onsdag 21 maj kl. 19.00 är det dags för våra damer att spela åttondelsfinal i Toyota Cup och för motståndet står division 1 laget IFK Värnamo. Här nedan kommer tränare Gustaf Karlsmans ord inför matchen:
”Vi är vidare i cupen och nu väntar division ett laget IFK Värnamo! Ska bli kul att få möta spelare från högre division och se hur vårt spel står sig! Vi gnuggar vidare med hur vi vill spela och hoppas på utdelning!
Har du inget för dig på onsdag så kom ner och stötta oss till ett vidare avancemang i cupen!


Efter att ha bärgat tre poäng mot Asarum i Blekinge förra veckan väntar en ny hemmamatch för våra damer då Hovshaga AIF kommer på besök

Våra damer har inlett seriespelet på ett fint sätt och har vunnit båda sina matcher därdet blev vinst med 3-0 mot Bors SK i premiären

Nu på söndag 19 april kl. 18.30 är det äntligen dags för damrenas seriepremiäroch det är Bors SK som kommer på besök. Här nedan kommer

Damerna avslutar påsken med att träningsspela mot HGH FC på Lagavallen, annandag påsk, 6 april kl. 12.00. Välkommen!