
Tabelltvåan gästar Lagavallen!
Efter två bortamatcher på rad där det blev vinst mot Saxemara med 2-0 och tyvärr förlust mot Kosta med 2-0 är det återigen dags för
I förra veckan var herrarna i Urshult och spelade match i Toyota Cup och vid 90 spelade minuter var ställningen 2-2 och matchen skulle då ha gått till förlängning men domarteamet tillämpade då istället straffar direkt och den straffläggningen gick Urshult vinnande ur. Men vi valde då att lämna in en protest då matchen inte avgjorts på rätt sätt och fick rätt i det av tävlingskommittén så nu kommer matchen att återupptas där en förlängning på 2 x 15 minuter ska spelas och är resultatet fortfarande oavgjort när dessa 30 minuter har spelats kommer nya straffar att slås.
Matchen kommer spelas klart måndag 10 juni kl. 19.00 på Urdavallen i Urshult.

Efter två bortamatcher på rad där det blev vinst mot Saxemara med 2-0 och tyvärr förlust mot Kosta med 2-0 är det återigen dags för

Nu på fredag, 22 maj är det ny match för herrarna då Hanaskogs IS kommer påbesök. Gällande Hanaskog har dom haft en liten tuff inledning

Nu på måndag, 18 maj kl. 19.00 är det dags för omgång 3 av Toyota Cupför våra herrar och på besök kommer Räppe GoIF. Räppe
