
Tabelltvåan gästar Lagavallen!
Efter två bortamatcher på rad där det blev vinst mot Saxemara med 2-0 och tyvärr förlust mot Kosta med 2-0 är det återigen dags för
Imorgon, tisdag den 28 juni möter herrlaget Gransholms IF kl. 19.00.
Med tanke på det rådande läget har Östers IF med klubbchef Jens Magnusson i spetsen erbjudit oss att spela matchen på Visma Arena i Växjö vilket vi uppskattar jättemycket och något vi också har tagit ett beslut på att göra.
En information gällande entré, kiosk mm kommer vi att publicera under kvällen.
Välkommen till Växjö i morgon och stötta oss.

Efter två bortamatcher på rad där det blev vinst mot Saxemara med 2-0 och tyvärr förlust mot Kosta med 2-0 är det återigen dags för

Nu på fredag, 22 maj är det ny match för herrarna då Hanaskogs IS kommer påbesök. Gällande Hanaskog har dom haft en liten tuff inledning

Nu på måndag, 18 maj kl. 19.00 är det dags för omgång 3 av Toyota Cupför våra herrar och på besök kommer Räppe GoIF. Räppe
