
Tabelltvåan gästar Lagavallen!
Efter två bortamatcher på rad där det blev vinst mot Saxemara med 2-0 och tyvärr förlust mot Kosta med 2-0 är det återigen dags för
En skön seger med 1-2 på Granvallen!

Det började lite trevande i första och det märktes att premiärnerverna var närvarande och Gransholm tog ledningen på en hörna efter 30 min. Efter det vaknade LIF och tog över mer och mer i slutet av första halvlek. I andra kom LIF ut dominerade spelet och tog för sig bättre i närkamperna och kvitteringsmålet kom efter 63 min och ledningsmålet efter 66 min, båda av Titus Höyer och var nästan identiska. Det var även bud på 3-1 när Titus serverade Yahaja som tyvärr sköt utanför. Det blev lite nervöst då Gransholm hade 3 hörnor i slutminuten men LIF höll undan och vann välförtjänt premiären.
Om en vecka den 22/4 är det hemmapremiär mot Växjö BK kl. 19.00 och då vill vi se många supportrar på läktaren!
Ha en fortsatt fin Påskhelg:)



Efter två bortamatcher på rad där det blev vinst mot Saxemara med 2-0 och tyvärr förlust mot Kosta med 2-0 är det återigen dags för

Nu på fredag, 22 maj är det ny match för herrarna då Hanaskogs IS kommer påbesök. Gällande Hanaskog har dom haft en liten tuff inledning

Nu på måndag, 18 maj kl. 19.00 är det dags för omgång 3 av Toyota Cupför våra herrar och på besök kommer Räppe GoIF. Räppe
