Vinst i årets sista hemmamatch!

november 13, 2021

I en svängig match vann i LIF i dag med 4-2 mot Anderstorp i årets sista hemmamatch.

LIF var det laget som inledde matchen bäst och leder i paus med 2-0 efter två snygga mål av Lucas Jansson och Mirza Velic och utöver de två målen skapar man även ytterligare några bra chanser.

I den andra halvleken rycker Anderstorp upp sig och gör också två snabba mål varav ett är på straff och helt plötsligt är ställningen 2-2.

Men LIF samlar sig och innan domaren blåser av matchen har Lucas och Mirza gjort varsitt mål till och fastställer därmed slutresultatet till 4-2.

Nästa lördag spelas årets sista seriematch och då gästar LIF Waggeryd.

FB_IMG_1636823059459

Träningsmatcher Herr A!

Försäsongen är i full gång även för herrarna och snart börjar träningsmatcherna att rulla i gång och så här förbereder sig våra herrar inför seriestarten: