Bli partner
Vi vill att vi tillsammans skapar vinnare. Ni som Partner skall se värdet i att stötta Ljungby IF och även få ett värde. Vi vill samverka med Er för att skapa gemensamma värden. Här är vi lyhörda för era synpunkter . Här kommer några exempel på våra standardpaket.
Våra partnerpaket

Huvudpartner

Vi skräddarsyr dina önskemål
  • Som huvudpartner erbjuds ditt företag att synas i idrottsarrangemang kopplade till Ljungby IF Vi har flera intressanta förslag att presentera och vill väldigt gärna skräddarsy ett paket som passar just dig och ditt företag. Kontakta din personlige partnerkontakt för mer information.
  • Reklamtryck på matchställ
  • Reklamtryck på träningskläder
  • Dina idéer

Stora partnerpaketet

20.000 kr (inkl. reklamskatt)
  • 1 styck matchvärdskap på Lagavallen Ljungby
  • 5 styck årskort på Lagavallen Ljungby
  • Reklam på ett ungdomslags matchdräkt (kostnader för tryck tillkommer)

Är du intresserad av att bli partner till Ljungby IF?
Kontakta gärna oss genom formuläret nedan. Fyll in vilket paket du är intresserad av samt dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig så snabbt vi kan.