Partners är våra möjliggörare

Ljungby IF är en av Smålands största föreningar och det krävs många delar för att verksamheten skall fungera och kunna drivas på ett bra sätt.

Ljungby IF vill med fotbollen i centrum utveckla, förena och vårda nästa generation.  Du stöttar inte bara en förening utan också samhället i sin helhet. Vi vill göra vår verksamhet bättre för varje dag, och Ni gör det möjligt.

Föreningsidrotten är en viktig del i samhället och det krävs ekonomiskt stöd, men också stor mängd frivilligt arbete för att göra det möjligt att bedriva vår verksamhet.

Här är olika sätta som Ni kan stödja vår verksamhet, Låt oss tillsammans skräddarsy en lösning som passar just ditt företag.

Kontakta vår Partnergrupp på Partner@ljungbyif.se eller ring 0372-14070

Club 1914
Huvudpartner
IT partners
Verksamhetspartners
Bli partner

Vi vill att vi tillsammans skapar vinnare. Ni som Partner skall se värdet i att stötta Ljungby IF och även få ett värde. Vi vill samverka med Er för att skapa gemensamma värden. Här är vi lyhörda för era synpunkter.