Logga in
Hjärta - Stolthet - Tradition

Nostalgi i torsdagsklubben!

oktober 4, 2024

På gårdagens torsdagsklubb var det nostalgi på hög nivå då Stefan Lodén satt i hop ett klipp med gamla
VHS inspelningar från 1999 då herrarna kvalspelade mot Öster om en plats i Superettan vilket är 25 år sedan
i år.

Det var många minnen som kom upp från våra besökare och det blev en härlig pratstund om detta.

Vill du också vara en del av vår torsdagsklubb och komma och ta en fika och då och då lyssna på en föreläsning eller någon annan aktivitet som vi kommer genomföra med jämna mellanrum i samband med  dessa träffarna är du välkommen till vårt klubbhus på torsdagar kl. 10.00.

Väl mött!

Torsdagsklubben-2024-Nostalgi-1999
Dela på sociala medier
Andra artiklar du kanske gillar